Site icon Türkçe Malumatlar

Mezuna Kalmak Nedir? Mezuna Kalmanın Artıları Ve Eksileri | Tecrübelerim

Sizlere yaşadığım tecrübeyi, hataları sizin de yapmamanız adına anlatacağım. Öncelikle ben 2 kez mezuna kaldım. İlkinde direkt kalmak istedim çünkü puanım istediğim bölüme yetmiyordu. Kafamda 2 bölüm vardı. Şuanda da keza öyle. Hatta onun için DGS gireceğim. Kısaca kendimden örnek verdikten sonra gelelim asıl konuya,

Mezuna Kalmak Nedir?

Lise son sınıfta girilen üniversite sınavında istenilen başarı / bölüm elde edilemeyip, 1 sene daha çalışmaktır. Veyahut birkaç senedir. Benim tanımlamam budur. Kısaca böyledir.

Mezuna Kalmanın Avantajları Nelerdir?

Mezuna Kalmanın Dezavantajları Nelerdir?

Size tavsiyem, eğer disipline olabilen biriyseniz gerçekten dershaneye gitmenize gerek yok. Yol parası, yemek parası, toksik öğrenciler, kendini profesör zanneden hocalar (tabi bazıları), bunlar tamamen zaman kaybı. Benim çok geç öğrendiğim disiplin ve düzenli olmayı bir an önce öğrenmeli, evinizde çalışmalı, parayı çöp etmek yerine oturulup, kahve koyulup, kendini dinleyip ders çalışmalı.

Exit mobile version